Seuraa meitä

Uutiset

Thainyrkkeilyn MM-kisat alkavat Malesiassa – Suomi mukana kolmella ottelijalla

Magamed Gadiev otteli voitokkaasti Ice Cage 7 -tapahtumassa. Kuva: Petri Mast

Suomi lähtee thainyrkkeilyn MM-kilpailuihin Kuala Lumpuriin kolmen ottelijan voimin.

Thainyrkkeilyn MM-kilpailut pidetään Malesian Kuala Lumpurissa 16. – 26. kesäkuuta. Suomea edustaa kolme ottelijaa.

Naisten yleiseen sarjaan osallistuvat Ommi Mingsupphakun alle 60-kiloisiin ja Eveliina Rauhansalo alle 63,5-kiloisiin. Miesten alle 24-vuotiaiden sarjassa Magamed Gadiev ottelee alle 91-kiloisissa.

Suomalaisottelijoista Ommi Mingsupphakunin sarja on suurin ja sihen  on ilmoittautunut yhteensä yhdeksän ottelijaa. Eveliina Rauhansalon sarjassa on vastaavasti seitsemän ja Magamed Gadievin sarjassa neljä ottelijaa.

Lue myös: Iskuja, draamaa ja pyyhe kehään – Lahti Fight Event sytytti yleisön

Suomalaisten ottelut alkavat tämän hetken tiedon mukaisesti vasta sunnuntaina 21. kesäkuuta. Muutokset aikatauluihin ja sarjojen kokoon ovat vielä mahdollisia.

Thainyrkkeilyn maailmanliitto International Federation of Muaythai Associations (IFMA) järjestää tänä vuonna kahdet MM-kilpailut.

Malesian kilpailut ovat kutsukilpailut, joihin on pyydetty aktiivisesti liiton toiminnassa olevat maat. Syyskuussa Kosovon Skopjessa järjestetään toiset MM-kilpailut, jotka ovat avoimet kaikille IFMA:n jäsenmaille.

Lue lisää ajankohtaisia uutisia kamppailu-urheilusta!

 

 

Klikkaa kommentoidaksesi

Jätä vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Lisää kategoriassa Uutiset